Opět se otevírají brány úkrytů a přeživší zkouší znovu osídlit zničenou a nevlídnou zemi na povrchu. Je tomu už 139 let kdy atomové bomby dopadly na smrtícím virem zamořená území ve snaze vymýtit nákazu a zastavit šíření něčeho, co se nikdy nemělo dostat ven. Svět už nevypadá jako dřív, v podstatě nic už není jako dřív. Na povrchu se v těchto podmínkách vytvořily nové formy života, mutanti a příšery kteří hledají snadnou kořist, anebo číhají na naivní stalkery co ve smrtících zónách radiace, jako mnozí, pátrají po zapomenutém bohatství a hledají tak spásu a štěstí. Uzavřené kolonie kteří zabíjejí na potkání, tlupy vrahů ale i obchodníky a tuláky. Život, si jako vždy, cestu najde...
THE COLONY WEST - OBLAST 17
Do výše vzhlídni, nebe vyzývej.... Artefakt zdvihni, možná je jedinej....
REGISTRACE NA TENTO ROČNÍK TU:
A co je tedy cílem?? Dostat se z ničeho - skrze úkoly, zabíjení a vyjednávání - na alfa tým pustiny. Každý začíná z nuly...
Co od kolonie čekat???
Jak na to???
Na akci se nepožaduje kromě post-apo kostýmů skoro nic, doporučujeme mít s sebou ale plynovou masku, vodu a něco čím střílet. Ideální na začátek je manuální/krátká plynová, zbytek(cokoliv lepšího) se bude získávat během hry, ale pamatujte, že munice bude velmi omezena, jako ostatně vše.
KDE???
Akce se odehrává na býv. vojenské základně na Pleši
49°32'14.739"N, 12°37'46.694"E
Příjezd prosíme od Karlovo Huťe kvůli zákazům vjezdu:
pravidla
Bodování hry:
Každý tým má 200 přeživších. Při každé smrti hráče se z tohoto počtu odebere jeden přeživší. Finální skóre = počet přeživších v týmu + úspěšné dokončení dějové linky týmu + speciální body
Pokud jsem ve hře zabit, označím se vestou a čekám na místě 10min. Ostatním hráčům jsem k dispozici na lootování. Při lootování hráči odevzdám psí známku a vracím se pro novou k obchodníkovi, kde navíc čekám 30min na respawn s vestou na sobě. Pokud nejsem lootován a skončí 10min čekání, také se vracím k obchodníkovi a čekám 30min na respawn s vestou na sobě.
NPC hráče nelootuje. Nicméně i pokud mě zabije NPC (mutant/bandita) stále jsem 10min k dispozici pro loot ostatním hráčům!!!
Startovací zbraně a munice a to jak se dostat k lepším zbraním Vám bude dopředu vysvětleno vaším velitelem.
Každý hráč má k dispozici KeK (naše obdoba PiP-boye).
KeK obsahuje:
číslo hráče
podobiznu (vlastnoručně nakreslenou)
jméno hráče
fiktivní jméno postavy za kterou hrajete
počítadlo úmrtí
zranění končetin a smyslů
Každá herní strana má svého NPC velitele, který Vám podrobněji vysvětlí herní mechaniky + Vás bude provázet hrou.
Mutanti. Jsou hlavně v zóně, lze je zabít pouze trefou na zranitelné místo. Po určitém čase opět ožívají
Banditi. Pohybují se všude a útočí na vše co se hne
Obchodník/ ”pán jeskyně”: obchoduje s hráči a řídí hru
NPC herních stran - týmový “velitelé”, Prodloužená ruka obchodníka. Provází Vás hrou. Odpoví na všechny Vaše otázky
Ekologové/Legion - skenují oblast, všem prodávají stimpacky (částečně prodlužující život), prodávají důležité informace Templářům i Remnantům vyměňují psí známky či kartičky NPC za kody do umělé inteligence. - více viz popis týmů
Hostinský - prodává pifko a jiné občerstvení (za reálné peníze či výměnou za speciální herní předmět
další tajné NPC ;-) - jejich účel a identitu se dozvíte v průběhu hry
Nejdůležitější info.
Ve hře existuje trvalá smrt. Po nasbírání určitého počtu smrtí, umíráte úplně a hra pro Vás končí. Pokud k tomuto dojde, najděte svého velitele či toto oznamte obchodníkovi. V tento moment můžete u obchodníka zůstat jako vysloužilý stalker a dát si s námi pifko.
Vstup do zóny bude striktně POUZE v plynové masce. Pokud z nějakého důvodu nemůžete plynovku nasadit, tak na výjimku udělenou pořadateli se smí požít respirátor, ALE s filtrem. ANO blbě se v tom dýchá, ANO mlží se to - o to ale jde. Dbejte ale zvýšené opatrnosti na skla v maskách
Jídlo se vzhledem k délce akce neřeší, takže každý sám za sebe. Pro zapomnětlivé bude u obchodníka něco nouzového bude i za reál. peníze.
Offzóna je pod hangárem vytyčená jako parkoviště. Jinak je celá oblast "herní".
Všichni začínají v pátek POUZE s nožem. Po prvním úkolu se dostanete ke své záložní zbrani a KeKu
Styly hraní jednotlivých táborů:
sbírají psí známky ostatních hráčů, které potřebují pro rituál
sbírají kartičky mutantů/banditů, které jim dávají lidské ostatky pro výrobu rituálního oltáře
Tým se snaží nasbírat dostatek duší a vybudovat rituální obětiště pro vyvolání Velkého Vlasovce a rozpoutání pekla na Zemi. Po sesbírání X duší a vybudování dostatečného obětiště začne tým s přípravou rituálu, pomocí kterého vyvolají pradávného démona a s ním ovládnou celý svět.
Více se dozvíte od Vašeho “velitele”.
sbírají psí známky ostatních hráčů a kartičky mutantů/banditů, které vyměňují za kódy pro zadávání do umělé inteligence.
- psí známky - slouží k nákupu munice/stimpacků či informacím o poloze/obsahu schránek s lootem
- kartičky mutantů/banditů - nákupu kódů pro AI (od bílého týmu). Může nouzově sloužit jako měna pro nákup munice/stimpacků
Tým se snaží vybudovat nový militantní světový řád za každou cenu. Tým hromadí energetické články, munici a zbraně, které jsou uloženy v loot schránkách a snaží se hacknout a přeprogramovat umělou inteligenci tak aby jim pomohla nastolit řád a vyčistit svět od mutantů, banditů a dalších, kteří si dovolí odporovat.
Více se dozvíte od Vašeho “velitele”.
Templars - modří:
sbírají psí známky ostatních hráčů, které vyměňují za kódy pro zadávání do umělé inteligence
- psí známky - slouží jako platidlo za munici/stimpacky k výměně u bílého týmu pro kody AI pro dešifrování šifry
- kartičky mutantů/banditů - jim dávají zásoby surovin pro cestu do země zaslíbené. Jídlo, nerostné suroviny, palivo, zdravotnický materiál apod. Může nouzově sloužit jako měna pro nákup munice/stimpackůU obchodníka mohou směnit jak psí známky tak kartičky mutantů/banditů za munici či stimpack (prodlužuje život).
Tým se snaží nasbírat dostatek surovin a zásob aby přežili dlouhou cestu do země zaslíbené. Cesta je ovšem blokována a je potřeba dešifrovat přístupový kód pro odemčení poklopu pro otevření nové cesty do země zaslíbené. Proto se pomocí kódů AI snaží sestavit celý odemykací kod.
Více se dozvíte od Vašeho “velitele”.
Pokud Vám něco není během hry jasné, obraťte se na svého “velitele”, či obchodníka. Rádi Vám s čímkoliv poradíme a vysvětlíme.
tábory v zóně
Každý z táborů má svojí historii, lore a úmysly jak v zóně co nejlépe přežít a zvítězit. Zatím se lze registrovat pouze za 3 a to:
THE REMNANTS
Snaží vybudovat nový militantní světový řád za každou cenu. Tým hromadí energetické články, munici a zbraně, které jsou uloženy v loot schránkách a snaží se hacknout a přeprogramovat umělou inteligenci tak aby jim pomohla nastolit řád a vyčistit svět od mutantů, banditů a dalších, kteří si dovolí odporovat.
TEMPLARS
Náboženství zůtalo i v apokalypse stále aktivní a teď více než kdy jindy se skupiny náboženských fanatiků udržuje při životě. Snaží nasbírat dostatek surovin a zásob aby přežili dlouhou cestu do země zaslíbené. Cesta je ovšem blokována a je potřeba dešifrovat přístupový kód pro odemčení poklopu pro otevření nové cesty do země zaslíbené. Proto se pomocí kódů AI snaží sestavit celý odemykací kod.
FIENDS
Ďáblové pustiny, krvelačné nájezdy se vybrali svojí daň a postupně se z nich stává okultní militantní síla, která. Snaží nasbírat dostatek duší a vybudovat rituální obětiště pro vyvolání Velkého Vlasovce a rozpoutání pekla na Zemi. Po sesbírání X duší a vybudování dostatečného obětiště začne tým s přípravou rituálu, pomocí kterého vyvolají pradávného démona a s ním ovládnou celý svět.
LEGION
Legie je opředena tajemstvím. Nikdo je nikdy neviděl, ale všichni ví, že existují. Objeví se v pustině tentokrát??
NEHERNÍ TÁBOR a NELZE SE ZA NĚ REGISTROVAT